disasnyaprojekt.blogg.se

Bloggen handlar om mitt nuvarande projekt att skapa ett märke för större kvinnor.

God,morgon!

Publicerad 2013-10-08 09:46:53 i Allmänt

Hej, ni kanske minns att jag pratade om att min  symaskin inte riktigt funkar som den ska igår så nu har jag bestämt mig för att det inte håller och jag måste köpa en ny om detta ska funka. Så under tiden jag håller på med det har jag fokuserat på andra nödvändiga bitar som byggningen av hemsidan och så. 
 
Jag vill även påminna om att jag skulle uppsakatta fler namnförslag ju fler jag får dessto bättre kan jag ta ställning. Gärna med moiveringar! Sedan vill jag bara tacka för det stöd jag har fått och uppmuntran om att folk tycker om idén!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela