disasnyaprojekt.blogg.se

Bloggen handlar om mitt nuvarande projekt att skapa ett märke för större kvinnor.

Hej,och välkommen!

Publicerad 2013-10-06 22:35:00 i Allmänt

Hej, på denna blogg kommer ni att få följa mitt nuvarade stora projekt att skapa ett klädmärke för unga större kvinnor. Som jag ser det är det svårt idag att hitta ett billigt, ungdomligt märke för större kvinnor ett märke som dessutom sitter snyggt och visar upp deem bästa delarna av kroppen. 
 
Mitt nuvarand stadie är att jag har runt 10 skisser färdiga. Jag ska börja sy upp lite prover i veckan och håller på och bygger en hemsida som ska ersätta denna blogg i framtiden. 
 
Ska skriva mer imorgon! 

Kommentarer

Postat av: Mats Nilsson

Publicerad 2013-10-06 22:51:53

Lycka Till!!

Svar: Tack!
Disa Ahlblom

Postat av: Johanna-Blivande tvåbarnsmamma och student

Publicerad 2013-10-07 11:01:56

Riktigt bra initiativ! Lycka till :)

Svar: tack så mycket :)
Disa Ahlblom

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela